Управління комунального майна Чернігівської обласної ради

Головна»Зв'язки з громадськістю»Інформація про стан роботи із зверненнями громадян»Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в управлінні комунального майна Чернігівської обласної ради за 2015 рік
Довідка
про підсумки роботи із зверненнями громадян
в управлінні комунального майна Чернігівської обласної ради за 2015 рік


З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», в управлінні комунального майна Чернігівської обласної ради проводиться систематична робота, спрямована на забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення.

Організацію роботи зі зверненнями громадян забезпечує відділ правової та кадрової роботи управління, працівники якого здійснюють попередній розгляд звернень, надають необхідну інформацію громадянам щодо порядку їх оформлення, процедури розгляду, забезпечують консультативну допомогу та надають роз’яснення довідкового характеру.

У 2015 році до управління від громадян надійшло всього 18 письмових звернень, що більше у порівнянні з 2014 роком на 64%.

За формою надходжень більшість звернень, а саме – 15, надійшло через Чернігівську обласну раду, що становить 83 % від їх загальної кількості.

За суб’єктним складом переважають індивідуальні звернення – 67 %, але має місце 4 колективні.

За своїм змістом питання, порушені у зверненнях громадян, стосуються, переважно, поліпшення житлових умов заявників; порядку приватизації, передачі комунального і відомчого житла в приватну власність, особливо гуртожитків тощо. Найбільше звернень до управління надійшло з питань, що стосуються діяльності комунальних підприємств обласної ради.
Всі звернення громадян розглянуті у строки, встановлені чинним законодавством.

З метою інформування громадськості на офіційному веб-сайті управління функціонують окремі розділи, де оприлюднено графік прийому громадян з особистих питань керівництвом та начальниками відділів управління; зазначені всі види зв’язку, якими можуть скористатися громадяни, щоб отримати від управління необхідну інформацію, документи тощо.

Одним з важливих завдань у напрямі забезпечення відкритості і прозорості діяльності управління є робота щодо організації доступу до публічної інформації.

У 2015 році опрацьовано 18 запитів, які пов’язані з майновими питаннями: належність об’єктів до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Чернігівської області; процедура здійснення управлінням окремих розпорядчих дій при передачі майна в оренду; про діючі розрахунки розміру орендної плати за оренду майна комунальної власності; діяльність комунальних підприємств обласної ради тощо. В управлінні ведеться облік інформаційних запитів та контроль щодо термінів їх виконання.

Всі запити про надання публічної інформації розглянуті управлінням у строки, встановлені чинним законодавством.

Питання організації розгляду звернень громадян, їх особистого прийому, а також забезпечення доступу до публічної інформації знаходиться на постійному контролі керівництва управління.



Заступник
начальника управління                                                                   С.С. Свиридов

При повному або частковому використанні матеріалів обов'язкове активне гіперпосилання на веб-портал обласної ради: http://ukm.chor.gov.ua

© Управління комунального майна Чернігівської обласної ради. 2005-2021.
Розроблено: maxpro.company